…MOVA – це нове пиво України. 

http://mova.beer

https://www.instagram.com/mova.beer/

https://www.facebook.com/mova.beer/

Ми дотримуємося  класичних рецептур і не боїмося експериментів. Наша місія – це поширення знань про пиво та про культуру його споживання.

Ще одна важлива справа для нас – це представництво України на міжнародних пивних конкурсах. MOVA робить це з 2018 року і постійно бере призові місця. 

Ми хочемо показати, що пиво буває не лише світлим і темним. 

Воно має багато стилів, сортів і кожен може вибрати собі улюблений серед цього розмаїття. Навіть, коли ти не пивний профі.  А ми будемо таким собі пивним компасом для кожного, хто любить розповідати історії друзям з келихом стауту.

Українські фанати пивної культури, вивчивши сотні методик і перепробувавши літри хмільного напою зі всіх кінців світу, створили безкомпромісне пиво. Пиво, що не потребує модифікації та коригування. Пиво, яке говорить само за себе.

Асоціативний член Міжнародної Асоціації Барменів (IBA),  Організатор міжнародного конкурсу барменів MONIN CUP.

Продукція MONIN виробляється на основі натуральних інгредієнтів – фрукти, ягоди, горіхи, спеції та натуральний цукор.

Маючи понад 200 природних і творчих смаків, Monin став кращим брендом і креативним партнером для барменів у всьому світі!

Асоціативний член Всеукраїнської Асоціації Барменів (AUBA).

Все необхідне для вашого бару: якісне скло, універсальні блендери і преміальні сиропи для коктейлів.

Ми зібрали для вас кращі світові бренди та інгредієнти!

Компанія ProBar надає не просто продукти №1, а й комплекс послуг для успішного їх впровадження в ваш бізнес.

Ми є офіційним і єдиним постачальником французької торгової марки MONIN в Україні.

Apostrophe – перше емоційне вино на українському ринку. Це вино створили люди, які люблять свою справу, для людей, які відчувають і цінують – смак, аромат, стиль.

Яскраві, молоді та сміливі, відкриті світу, але люблять і цінують своє, українське, рідне – це ті люди, для яких вино Apostrophe буде зрозуміло і цікаво.

Емоційне вино відкривається не кожному. Тільки той, які дивиться на світ широко, з інтересом, готовий дивуватися і відкривати нове, відчує родзинку і характер вин Apostrophe.

Бренд Apostrophe – асоціативний член Всеукраїнської Асоціації Барменів, учасник відбіркового туру на Чемпіонат барменів 2020 роки (WCC 2020), партнер тренінг центрів AUBA.

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ БАРМЕНІВ

Медіа-група Drinks+ це професійні B2B медіа для професіоналів алкогольного ринку, що працює на ринку Східної Європи з 1993 року.

Портфоліо:
– міжнародний двомовний журнал Drinks +
– портал про напої Drinks.ua;
– електронне видання Drinks’o’clock з новинами і актуальною аналітикою ринку Східної Європи для фахівців з усього світу.
– альманах про кулінарію Menu;
– гастрономічний путівник по країні Must visit in Ukraine; Основні теми наших видань: слабоалкогольні напої, міцний алкоголь, коктейлі, вина і гастрономія, вода та безалкогольні напої, винний туризм, гастрономія, ресторанний і готельний бізнес.

 

 

Асоціація сомельє України є професійною організацією сомельє, і всіх тих, хто любить вино. ASU об’єднує понад 180 учасників, і входить в Міжнародну Асоціацію Сомельє (ASI). Партнер Всеукраїнської Асоціації Барменів, в проведенні дегустацій, майстер класів та конкурсів.